Tro vad du vill

Tro vad du vill....
Jag är ändå starkast.
Du kan inte knäcka mig.
De går bara inte.
Efter alla Hennes försök att förstöra mitt liv (vilket hon har lyckats med vissa stunder) så har jag rest mig igen..
Jag kommer ALDRIG ifrån alla mardrömmarna om henne ALDRIG hur jag än vill....
Allt kommer bara tillbaka till en och samma person HENNE!
Att lyssna på alla dina lögner du har sagt om mig. Om mitt misstag jag gjorde för 8 år sen. Du bara idiot förklarar dig om o om igen!
De misstaget jag gjorde var att du inte lyssnade på mina problem eller ville hjälpa mig..
Du om någon skulle verkligen finnas där för mig. Men IKKE istället var du den som spred FALSKA rykten om mig att jag var de ena eller de andra. ..
Att jag hade en sjukdom som inte stämmde med verkligheten...
OCH ÄNDÅ kan du klaga på mig och säga att jag aldrig var tillräcklig för dig.. För din familj eller din kärlek.. Allt var ju bara mitt fel TILL ALLT!!!!
De värsta är att jag har lämnat alltom dig bakom migmenändå hur jag gör kommer du tillbaka och bara skrattar åt mig gång på gång..
Jag ångrar att jag har kallat dig MAMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0