Pimp My Släp!

Helgen har varit underbar =)
De har hela veckan i övrigt också varit =)

Jag har

Shoppat med Allis
Handlat med Farmor
Fått massage
Träffat nya människor
Varit duktig hemma
Haft besök av vänner
Varit i en skitig verkstad i 24 timmar UTAN att bli för skitig :P
Träffat personer jag inte träffat på flera år !
Varit ute och Festat på Björka Loge
Firat Allis 20 års dag =)


Sitter just nu och lyssnar på musik jag inte vanligen brukar lyssna på :P
Men känner att de e behövligt!

" I´m Not Ready To Make Nice"

Känner mig verkligen så på hög nivå!!

Men känner att jag saknar DIG!
Jag vill att du ska kunna se på mig som den allra första gången du höll mig i dina armar!
Känns verligen som en EVIGHET
En evighet som aldrig kommer minska..
Jag saknar dig Pappa


// Unique Star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0