Tankar och känslor

Dagarna flyter förbi och jag känner att jag börjat finna ett inre lugn nu.
Jag har fått en underbar vänninna J!
J du uppskattas =)
Du är rolig, sprallig och trevligt...

Dessutom håller jag helg för första gången på 2 år!
Och då menar jag att jag verkligen håller HELG!

Jag har fått ett jobb som försäljare nere i Malmö!
Och jag trivs verkligen som fisken i vattnet!
Ingen dag är den andra lik o dessutom får jag prata Danska vilket jag har velat göra länge

Chefen och arbetskamraterna ska jag verkligen inte klaga på då dom alla är Underbara.


De tankarna jag har om dig är höga.
Högre än jag borde förvänta mig av vad jag kan få av dig då JAG inte är DIN lilla flicka längre!
De verkar inte spela någon roll om vad jag försöker bevisa för dig för du kommer aldrig att kunna vara Stolt över mig..
Du ber din fru att jag inte ska srkiva om dig!
Men helt j*vla ärligt du kan inte komma och säga till mig vad jag får och inte får göra!
Jag har mina tankar och jag vill de jag känner oftast..
Men vill DU inte att jag skriver om dig får du snällt säga de med dina egna ord till mig
om de e per telefon eller i verkligheten spelar ingen roll men då har jag även något du SKA säga till mig!

Du kommer inte komma ifrån de någonsin!
Jag önskar bara att du hade försökt och göra en liten bara en liten ansträngning om att ev kunna hitta tillbaka till varandra!

Men en sak ska du veta och de e atts Jag Älskar dig Pappa!!!!



XoXo Unique Star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0