Gårdagen

Började med att jag BARA skulle ner till trelleborg och gå på gislövsmarknad med Allis....
Men de blev nästan halva skåne runt åtminstone österlen och söderslätt =P

Men kul hade vi...
Hihi
Jag och Allis blir upplockade av Lasse och Löken sen körde vi runder o hamnade lite överallt :P

Träffade Valter och Inga-lill och Mårten i Skateholm....
Emma i skurup.
Kollade på flygplanen på Sturup
Gick på toa på Statiol i Svedala (tjejer måste ju stanna ofta :P )
Lämnade saker och hämtade öl hos Allis ja hon drack :P
Till Shell i trelleborg och åt lite... och ser en Lamp pimpad lastbil... De KAN ju bara vara Björn =)
Drar till Fjärdingslöv och snackar lite skit...
Bytar bil och lämnar av Löken...
Kör till Mange i Dalby och snackar litta...
Sedan blir de hem till Johan aka Rak Kort Förlängare :P och snackar litta där med...
Sen till Eslöv o lämna mig...
Och då e kl 4 halv 5 :P

Sen blev de natti natti =)

Underbar dag!!

Dock när man vaknar man av muller och buller :P
Flygplan i olika former... eller fin bilen med en underbar V8...

Nä nu ska jag lägga mig i ett bad o bara njuta
DE förtjänar jag

Saknar många men Mest dig Emma ♥


// Unique Star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0